U sklopu svojeg djelovanja Galerija Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu organizira i likovne radionice za djecu školske dobi koje se vežu uz metodičke vježbe i izložbeni program.
NAJAVA RADIONICA:
Trenutno nema najavljenih radionica.
U sklopu svojeg djelovanja Galerija Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu organizira i likovne radionice za djecu školske dobi koje se vežu uz metodičke vježbe i izložbeni program.
NAJAVA RADIONICA:
Trenutno nema najavljenih radionica.
U prostorima Galerije Učiteljskog fakulteta 25. svibnja 2021. god. održala se likovna radionica za učenike 2. razreda OŠ Davorina Trstenjaka. Radionica je bila vezana uz izložbu Matije Tomšića „Videoigre su umjetnost inspirirana umjetnošću“. Učenicima je predstavljen rad i djelatnost galerija i muzeja, njihovih razlika i specifičnosti. Objašnjen je proces stvaranja i predstavljanja izložbi. Nakon uvodnog dijela učenici su provedeni kroz izložbu uz razgovor o pojedinim izloženim radovima.
Zadatak likovnog stvaralaštva bio je oblikovanje likova za igru Brawl Stars. Ova je igra učenicima bila vrlo poznata, te su s velikom motiviranošću krenuli u oblikovanje svojih novih likova. Koristili su likovnu tehniku flomaster na formatu A5. Učenici su za poticaj dobili reprodukcije umjetničkih djela, cjelovite portrete različitih likovnih umjetnika, koje su trebali
redefinirati (dodati im zamišljene atribute, promijeniti boju, oduzeti oslikanu pozadinu…). Nakon likovne realizacije zadatka učenici su imenovali oblikovan lik. Opisali su obilježja lika (specijalne napade koje koristi, kretanja, obrane i dodatke koje ima).
U sklopu izložbe „Tragovi ljeta“ akademske slikarice-grafičarke Ane Vivoda održana je radionica za učenike primarnog obrazovanja OŠ Davorina Trstenjaka. Učenici su bili upoznati sa pojmovima muzej, galerija i njihovim djelatnostima. Prilikom susreta sa izložbom „Tragovi ljeta“ s učenicima se razgovaralo o njihovom iskustvu nastavnih sati likovne kulture, te prepoznavanju likovnih elemenata (crta, točka, ploha) i kompozicijskih načela (ritam, harmonija i kontrast) na radovima s izložbe. Nakon promatranja izložbe tehnikom grataža krenulo se u likovno stvaralaštvo.